Matthew Williamson recidiveaza in planul accesibilitatii cu o colectie capsula pentru Macy’s

Dupa ce si-a incantat fanii cu o colectie realizata pentru gigantul H&M in urma cu doi ani, designerul britanic Matthew Williamson revine cu o noua linie capsula conceputa pentru un alt lant de magazine notoriu in Statele Unite ale Americii, Macy’s. Hainele ce vor fi comercializate incepand cu data de 13 aprilie nu sunt cu nimic mai prejos decat ceea ce vedem dispus pe catwalk de catre Williamson si poarta aceeasi colorata amprenta hippie ce l-a facut celebru pe designerul londonez. Numarul pieselor incluse in aceasta colectie este destul de generos, astfel incat clientele Macy’s si cumparatoarele carora le place stilul propus de Matthew vor avea cu siguranta ce sa aleaga de pe rafturi, mai ales ca preturile sunt cuprinse intre 50 si 120 de dolari. Eu mi-as lua cel putin cinci articole (rochia verde lime, cea albastra, geaca de piele camel, rochia neagra cu broderie pe decolteu si t-shirt-ul tricotat cu dungi), daca nu chiar mai multe. Cum vi se pare aceasta colectie? Credeti ca este mai buna decat cea realizata pentru H&M?

Sursa: instyle.com.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s