Opulenta moderata la Oscarurile 2011

N-am reusit nici de data asta sa raman pe parcursul noptii trecute pironita in fata calculatorului cu prilejul Premiilor Academiei Americane de Film (chiar, a transmis alta televiziune de la noi, in afara de HBO, ceremonia de la Los Angeles?), dar am recuperat acum ce-am pierdut. Si da, pot spune ca am pierdut cateva rochii grozave, pe care mi le-as fi dorit sa le vad in miscare, caci una e senzatia cand privesti o simpla poza si alta cand vezi materialul unduindu-se. Intr-o agitatie maxima, vedetele nominalizate sau doar invitate sa prezinte cate un premiu la editia din acest an au facut fata cu greu zecilor de fotografi care urlau la ele, doar, doar or intoarce capul spre obiectivele lor. Pe langa urletele astea, alt strigat clasic razbatea prin multime, de data asta fiind vorba despre „ce rochie porti?”. Dar cred ca vip-urile hollywoodiene sunt obisnuite cu asa ceva, ca n-am auzit sa se fi suparat cineva sau sa nu fi raspuns intrebarilor puse de paparazzi.

Am remarcat ca nu numai celebritatile si-au dat toata silinta sa arate impecabil, ci si jurnalistii prezenti si restul cameramanilor si fotografilor, toata lumea adoptand codul vestimentar al evenimentului, si anume „black tie”. La noi nici macar vedetele nu se strofoca sa se imbrace adecvat actiunii la care participa si ma indoiesc ca reprezentantii presei ar face-o.

Au fost si anul acesta destule rochii de vis, care au facut tranzitia catre ceremonie mult mai usoara. Preferatele mele au fost Cate Blanchett, care a purtat o fabuloasa rochie Givenchy Couture, partenera lui Matthew McConaughey, Camila Alves, Mandy Moore, Gwyneth Paltrow, Mila Kunis, Florence Welch, Hailee Steinfeld si Hilary Swank. Rochia acesteia din urma avea aplicati niste fulgi foarte delicati, incat m-am intrebat cat de bine or fi fost cusuti pe interior de nu au cazut (am o problema cu chestia asta de cand am probat o rochie de la Irina Schrotter pe care erau cusute niste margele de nisip, iar cand am tras fermoarul sa ma uit in oglinda au inceput si margelele sa cada😦 ). Culorile predominante au fost rosu, negru si auriu, aceasta din urma fiind preferata vedetelor cam la toate evenimentele unde se cer blitzuri, pentru ca are acel factor festiv.

Rateuri prea mari nu au fost, dar o dezamagire a venit de la Natalie Portman, care, potrivit presei ar fi trebuit sa poarte o rochie Dior, dar a ales pana la urma o creatie Rodarte, a surorilor Mulleavy, care nu a impresionat prea mult. Nici nu a mai contat, practic, pentru ca Natalie a plecat cu marele premiu acasa, asa ca va tine minte oricum ziua aceasta.

Pentru cine nu a apucat sa vada live show-ul american si nici nu stie cine a castigat, iata o lista a castigatorilor din acest an si mai jos cateva poze de pe covorul rosu.

Sursa: celebritieswonders.net, justjared.buzznet.com.

One thought on “Opulenta moderata la Oscarurile 2011

  1. Pingback: Red carpet @ OSCAR 2011 | AloModa

Lasă un răspuns

