Haute Hippie, un brand in trend

“We’re girls who love fashion and travel, and Haute Hippie is our ultimate closet”. Cam asa s-ar putea rezuma conceptul care sta in spatele brandului american Haute Hippie, devenit in ultimul timp extrem de popular in randul celebritatilor. Creat in anul 2008 de catre designerul Trish Wescoat Pound, care isi exersase anterior talentul pentru Theory and Michael Kors, Haute Hippie si-a propus inca de la inceput sa fie o reinterpretare a stilului boho-chic al anilor ’70 si sa aduca in contemporaneitate spiritul nomad global. Hainele create de Trish combina in mod fericit influente vintage, culturale si urban chic de pe intreg mapamondul, acest melanj interesant ducand la colectii care emana o relaxare sofisticata, ce se poate vedea cu ochiul liber, chiar daca este vorba despre pantaloni scurti sau rochii de seara. Fani declarati ai  acestor piese sarmante sunt Jennifer Lopez, Taraji P. Henson, Beyonce, Olivia Palermo, Kim Kardashian, Jessica Alba si chiar veterana Cher. Hainele Haute Hippie au fost folosite serios si de catre costumierele serialului „Gossip Girl”, care au ales pentru Blake Lively mai multe articole romantice din colectia brandului american.

Cu preturi cuprinse intre 100 si 700 de euro, Haute Hippie tinteste catre o gama mai larga de consumatori, iar cu promovarea pe care i-o fac vedetele de la Hollywood are toate sansele sa ramana in permanenta „out of stock” in magazinele reale si virtuale.

Sursa: celebritieswonder.net.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s