Look of the Day: Yaya DaCosta

Azi-noapte am visat ca designerul Christian Cota imi trimisese un misterios colet, in care se afla o rochie nemaipomenita. Daca ma intrebati cam cum arata, habar n-am. Nici rochia, nici designerul. Cred ca visul a avut legatura cu o reteta de „panna cotta” pe care am salvat-o in calculator, tentata sa o incerc cat de curand. Sau poate ca fost un semn🙂 pentru a deschide ochii larg de tot asupra acestei minunate rochii din voal, creata de domnul Cota si purtata de actrita si modelul american Yaya DaCosta la 2010 CFDA/Vogue Fashion Fund Awards. Mda, incalcite sunt caile viselor, mai bine va spuneam de la bun inceput ca mi-a placut rochia si gata, ca vreo Mafalda nu sunt, pe cuvant😉

Sursa: thefashionpatrol.com

One thought on “Look of the Day: Yaya DaCosta

Lasă un răspuns

