Clipsuri pentru pantofi – de ce nu?

Gama accesoriilor se diversifica pe zi ce trece, iar clispurile florale pentru infrumusetarea pantofilor sunt unul dintre micile trucuri care ne pot ajuta sa mai dezmortim o tinuta. Extrem de interesante si de versatile (cine spune ca le poti atasa numai perechilor de incaltaminte?), aceste clipsuri se fixeaza pe pantofi/sandale cat ai zice peste si dau senzatia placuta de nou, in cazul in care suntem asa, usor plictisite, de incaltarile noastre. Daca va surad aceste accesorii, le puteti achizitiona de aici, aici, aici si aici. Poate exista asa ceva si la noi prin magazine; daca da, dati de stire🙂

Sursa: etsy.com, shoeperwoman.com, mizztissa.com, modcloth.com, absolutelyaudrey.com.

5 thoughts on “Clipsuri pentru pantofi – de ce nu?

  1. ai gasit niste modele f simpatice! mie clipsurile pentru pantofi mi s-au asociat mult timp cu cele folosite in anii ’80, cand mamele noastre incercau sa-si revitalizeze pantofii pe cand in magazine nu se gasea m nimic (iti dai seama, nu e cea m placuta asociere de idei😉, dar e un domeniu de studiat🙂 mi-am trecut vrabiutele pe lista de dorinte – am o pereche de pantofi albastri care ar beneficia de pe urma lor😉

    • Interesant ce spui tu! Sa o intreb si pe mama sa vad daca si prin Bucuresti se gaseau. Eu mi le-as pune si pe o inchizatoare de geanta si/sau pe reverul unei haine, in loc de brosa🙂 Sau pe curele, de ce nu!

  2. poate pot fi purtate (cele m mici, cel putin) si pe post de cercei-clipsuri? si pe curele cred ca ar arata f bine! sau pentru a prinde in mod artistic esarfe🙂

  3. Buna,
    Te contactez printr-un comentariu, deoarece nu gasesc adresa ta de email aici pe blog🙂. Eu si cu o prietenena ne-am deschis acest minunat blog – producem clipsuri de pantofi, toate sunt facute handmade de catre noi🙂
    Ma gandeam ca poate ne ajutam reciproc. Gasesti adresa noastra de email pe site.
    Merci

Lasă un răspuns

