Masca pentru somn, fun sau chic?

Caut de mult timp o masca pentru somn, necesara in zilele in care te afli in masina, la drum mai lung, si ai vrea sa atipesti macar jumatate de ora, dupa ce ai rasfoit revistele cumparate la plecare si ai reusit sa citesti cel putin 20 de pagini din cartea luata de acasa. Mi-ar placea sa am o masca de genul celei semnate de Moschino si promovate de Dita Von Teese sau una din seria pattern-urilor colorate de mai jos, ce sunt deopotriva functionale si chic. “Gugalind” de zor am dat, insa, si de simpaticele acestea, care nu sunt ele foarte fashionable, dar te binedispun imediat. Imi si imaginez fetele altor soferi vazand ochiurile prajite care se lafaie pe fata mea sau ciorile plecate in cautare de rama. Imi imaginez, doar, pentru ca se presupune ca voi dormi profund sub masca, asa ca mai bine as testa eficienta sa si pe urma vigilenta si simtul umorului privitorilor🙂

Sursa: breslo.ro, www.bucky.com, geniusbeauty.com, ssl.static-cache.de.

2 thoughts on “Masca pentru somn, fun sau chic?

  1. Buna,

    Daca inca iti mai cauti o masca de somn, poti cumpara una de la Accesorize. Au adus unele destul de dragute, vreo 2 modele, cred.
    Sper sa iti fie de folos!

    Spor la somn!🙂
    Alina

Lasă un răspuns

