Catifeaua, mereu atemporala

Catifeaua pentru mine va fi mereu in tendinte, in pofida parerilor divergente, care i-au pus eticheta de „vulgara”. E drept ca poate fi usor asociata cu vestimentatia de budoir sau cea de scena, dar o catifea de buna calitate, nici prea lucioasa, nici prea elastica, poate capata alte valente atunci cand se transpune in haine cu croi precis, dar delicat. Si tocmai fiindca mi-e draga nu vreau sa stiu daca anul acesta face parte sau nu din recomandarile sezonului pentru ca m-as indispune daca cineva mi-ar zice: „esti in urma, catifeaua era in voga acum trei ani”. O iubesc atat de tare, incat, pentru fluiditatea sa, modul elegant in care iti contureaza corpul, fara a-l defavoriza, si apartenenta sa la o clasa superioara a materialelor textile o declar favorita personala a fiecarei perioade de toamna/iarna ce va urma si mi-ar placea sa vad ca i se mai da o sansa, pe drept meritata.

Sursa: nordstrom.com, style.com, clothes-fashion.com, net-a-porter.com, dorotheasclosetvintage.com, lookbook.nu

2 thoughts on “Catifeaua, mereu atemporala

  1. Mie catifeaua n-a reusti sa-mi placa niciodata, imi da mereu impresia ca se umple de scame si fibrele (de cele mai multe ori de o culoare contrastanta cu a materialului). Zau ca i-as da inca o sansa dar parca tot nu merge ceva intre noi doua…

    • Si eu am avut aceeasi parere, dar m-am incumetat sa imi cumpar o fusta din catifea mai groasa, pe care nu s-au vazut scamele, iar pe urma m-am aventurat si la alte chestiuni. In general am avut noroc sa nu nimeresc catifeaua aia pe care trebuie sa dai ulterior cu rola de curatat si cred ca cea alcatuita 100% din bumbac atrage scamele rau de tot.

Lasă un răspuns

