Look of the Day: Kristin Cavallari

Prima data cand am vazut poza aceasta cu Kristin Cavallari la prezentarea primavara/vara 2011 a creatoarei franceze Catherine Malandrino mi-am zis „vaaaai, ce model frumos de fusta, lunga pana in pamant, cum imi place si mie, si dintr-un material care drapeaza frumos”. Pozele urmatoare mi-au demonstrat ca m-am inselat, nu era o fusta, ci o pereche de pantaloni la fel de frumosi, care lungesc optic picioarele. Kristin a asortat la aceasta tinuta semnata de Malandrino o geanta Chanel si o bratara masiva. Ce varianta v-ar fi placut mai mult, fusta sau pantalonii?

Sursa: celebritieswonder.net

One thought on “Look of the Day: Kristin Cavallari

Lasă un răspuns

